Saturday, March 26, 2011

TESTIMONI AHLI KELAB

NAMA : En Johari Bin Abdullah.

Salam sejahtera saya tinggal di taman sri pulai sikamat, seremban. saya di kenal kan oleh En Zul. Saya mempunyai masalah pernafasan laju dan kurang oksigen sejak tahun 2003 lagi. Pernah dimasukan ke hospital kerana masalah ini. Setelah saya datang ke kelab nutrisi seremban ini dan telah minum minuman nutrisi 123, saya dapati pada hari yang ketiga pernafasan saya kembali normal.
Oleh kerana perubahan itu anak saya menasihatkan saya supaya meneruskan minum minuman nutrisi 123. Sekarang saya dalam hari yang kelima dan akan meneruskan amalan yang sihat ini.

Ini testimoni saya.

Johari
016-2920947/017-3867764
26/03/2011



NAMA: encik Zakaria bin Mohamad Amin
alamat: seremban 2

Saya kerja sebagai pegawai security . keje dari 8 pagi hingga 12 malam. letih jangan cakap lah , saya ni perokok dan tak menjaga pemakanan saya.balun je teh ke roti canai..bila malam sampai rumah terus tido.

Tapi semenjak hari pertama saya minum nutrisi 123 ni ..badan saya sihat dan berasa ringan , rasa puas dan boleh berkerje dengan keadaaan cergas dan bersemangat.

Sekarang saya masih mengamalkan minuman nutrisi 123 ni ..sebelum masuk pejabat saya akan singgah di kelab nutrisi seremban ni setiap pukul 7.00pg.Ko orang patut cuba.

Zakaria Mohaned Amin 0169072673



En Abd Rahim dan Pn Yati

Salam saya dan isteri dah minum hari ke 6 , saya punya migran dah hilang dan isteri saya selalu ketegangan kaki sampai menangis nangis dulu , sekarang semua dah hilang tak tau lah pulak ahi lain tapi badan rasa ringan dan segar sangat .kami akan teruskan sebab nak merasa lagi khasiat minuman nutrisi ni berterusan.

No comments:

Post a Comment