Wednesday, April 6, 2011

Jumpa Imam Hashim

Salam sejahtera semua , suami saya telah pergi ke kampung baru punye kelab nutrisi saja nak jalan jalan dan tengok. dia dah berjumpa dengan se orang lelaki yang namanya pak cik hashim atau kat alor setar di panggil IMAM HASHIM.

Suami saya berborak dengan anak dia. Anak dia cakap dah 6 tahun ayah dia tak bergerak langsung.Dah banyak doktor atau perubatan dah di cuba termasuk hemopati ..tak jugak berkesan.

Setelah dapat tahu asal Minuman Nutrisi 123 ni , ni pun bawak jugak lah ayah dia datang ke situ.Dah setelah minum untuk hari ketiga dia menangis sebab gengaman tangan ayah nya boleh terbuka dengan sendiri ..selama 6 tahun tak pernah ada perubahan macam tu.Sekarang dah hari yang 10. Imam Hashim dah boleh mengerak kepala melihatlihat .Anak nya sanggup ambil cuti sebulan untuk berulang dari cheras ke kampung baru KL , bawak ayah nya minum nitrisi 123 setiap hari.

Jadi kalau sesiap terbaca cerita ni dan ada kenalan atau sedara atau keluarga yang jadi macam Imam Hashim sila beritahu dan datang ke kelab Nutrisi saya di Seremban. Sihat kan diri anda sebelum menyihatkan orang lain.

No comments:

Post a Comment